Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Nathalie - 9 oktober 2009 11:15

Vad är det för fel på mig idag ??

Jag var pigg och vaken kvart i sju imorse så jag gick upp och åt frukost, sen kände jag att jag var tvungen att sova lite till ändå så då gjorde jag de, Jag vakna av surr från mamma och sen hörde jag Jonas säga Hejdå..

Jag halv sov lite till och sen så fick jag höra det komiska som jag ändå väntade mig sen igår !!


Samme har två bilar. Ena bilen har stått still sen förra året för att den inte har några framrutor och han har försökt sälja iväg den. Så igår sa samma Granne som sagt Tidigare att han ville köpa den att han skulle köpa den och sen så har Samme tydligen varit så smart att han gav Grannen nyckeln efter det att han kollat så den startade med Startkablar och Grannen skulle betala bilen på måndag.


Så till den komiska delen, Polisen ringde idag, dom sa att Bilen i fråga stod i en gångtunnel, så alltså den enda som kan ha fått den dit är den där grannen. Jag kände redan igår att de var en halv dum Idé med att sälja bilen till killen där, men man är väl inte alltid så smart.



Nå nu har jag tänkt kolla runt lite på internet och kanske spela lite Sims om en stund.

Nedladdningen funka iaf så nu är jag glad.


Hejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards