Direktlänk till inlägg 12 september 2009

Fredag, ont i Fötterna har man

Av Nathalie - 12 september 2009 02:15

Kvällen blev så att vi åkte in till stan krin nio (Vi= Madde, Denise, Jag + två pojkar)..

Vi hoppade av vid skolan och träffade Jonas, Gabbe, Semi, Sami(igen), Danne(igen), Josh(igen), Hp m.fl ..


Efter många om och men tog vi oss mot Södrahamn och det blev ett stopp vid Kioskbaren där jag fick min kind avnypt av Gabbe.

Nere vid södrahamn så gick vi in i Fiskekyrkan och betalade 120kr för att komma in på "Gymnasie disco", hela poängen med att ta sig dit var att se Ken Ring som vi hade dessutom träffat efter vägen dit ^^


Kvällen har varit intressant men jag har ont i fötterna och ryggen efter promenaden hem.

Jag har fått Hej kramar ikväll så de räcker och blir över (Av: Gabbe, Jonas, Carlos, Mentor och Jackie), hahaha men ingen hejdå kram .. :)



[Måste sätta en liten notis här nere till min Kära Syster Sara:

Jag älskar dig verkligen och har aldrig gjort annat, visst jag kanske inte gör som jag alltid gjort nu för tiden, men tider förändras, det som har varit jobbigt för mig på sistone är att du har haft dina humör svängningar och vissa saker har inte varit allt för trevligt att lyssna på.

Men vad spelar det för roll? Jag är bara en person och kan inte klona mig till hundra hur mycket jag än skulle vilja det.

Vi ses. Kram]




Nu ska jag iaf ta mig något att äta och sen kanske sova. Godnatt

 
 
Ingen bild

Sara

12 september 2009 12:19

Mitt pissiga humör är ju dock något du förtjänat, varenda gång. Förstår inte vad du förväntar dig, att JAG ska komma till Luleå varje gång jag vill träffa dig? Jag har mindre pengar än dig, eftersom att jag har mer utgifter. Tiderna förändras inte, det är DU som förändras, det är DU som hänger efter dem, det är DU som aldrig hör av dig till MIG, det är du som säger "mhm =D" då jag säger på MSN att jag inte mår så bra. Uppmärksamhet, tackar. Nej, du kan inte klona dig, det jag begär är att du säger ärligt att du inte vill komma hit, inte "nej, jag kan inte, jag har inga pengar", då du bl a har pengar för att se Ken jävla Ring. Matematiken stämmer inte, ser du det? Och om det nu råkar vara så att det är din kära mor som har gett dig pengar för att se honom, så kan du ju säga åt henne att den där belöningen jag skulle få för att jag var hundvakt, skulle sitta ganska bra nu. Helst i form av pengar, eftersom att jag är jäklat pank just nu, vilket ni uppenbarligen inte är.

Sen det faktum att du, då du väl är i Öjebyn, knappt ens kommer för att säga hej åt mig, utan det är jag som får gå till L&A, vad är det för sätt? Tydligen måste jag ju vara förjävla hemsk. Men nu vet jag ju.

Och nej, jag blir jävligt förvånad om vi ses, men vi kan ju se saker från den ljusa sidan; jag slipper hoppas, du slipper försöka komma på bra ursäkter, och jag slipper köpa en julklapp och present. Perfekt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 3 augusti 2022 22:47


Happ då var de augusti. Snart är det planerat strömavbrott. 23.00 - 05.00.. Semestern har farit iväg ^^ Den var 17/6 och började om igen 13/7. Vad har man hunnit göra? Gå till Göla ^^ Varit Piteå dansar och ler och mja.. Inte mycket intres...

Av Nathalie - 4 juli 2022 23:55


9/6 var jag på personal möte och råkade parkera lite knas så en plastbit föll av under bilen. När mötet var klart så fick jag hjälp att få lös hela plast biten av trollfar och då han snabb kollade så bilen inte tappade olja märktes det att högrafram...

Maj

Av Nathalie - 9 maj 2022 10:30

Vi har tagit oss in i maj.. Helgen som just passerat har bestått av en massa pyssel... Idag måndag är det bara ta det lugnt och sen jobba.. H aen fin måndag alla glada spadar. ...

Av Nathalie - 8 april 2022 18:56

Snöstorm idag. Jag föll i trappen när jag gick ner för trappen på jobbet. Höger ben är öm och lite varm vänster verkade klara sig bättre. Detta var alltså när jag gick ut från jobbet ner för trappen i trapphuset. Får se hur vädret är imorgon ...

Av Nathalie - 9 mars 2022 18:54

Februari försvann. Födelsedagar var det och världen bråkar (då menar jag verkligen världen inte hemma privat). Mars är här. Bensin är dyrt. Disel dyrare. Förhoppningsvis lyckas vi få in vikarier på jobbet igen så man känner att man kanske ka...

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards