Alla inlägg under februari 2009

Av Nathalie - 24 februari 2009 14:39

Här sitter man nu vid datorn igen, inget att göra :P


Jag har varit ut med hundarna, jag har damsugat, jag har rengjort kattlådan, jag har diskat, jag har tvättat och jag har tagit en del kort och lagt upp dom på bilddagboken :P


Alltså nu sitter jag här och väntar på att mormor ska sluta jobba så hon kan komma hit, så jag kanske kan fara och panta, så att jag har pengar så jag kan åka hem imorgon.. Eller hem och hem, till Luleå iaf..

 De mesta är ganska förvirrande i livet just nu haha.


nä jag tror nog att jag ska ta och ringa mamma, hejs =)

Av Nathalie - 23 februari 2009 22:32

Gode på frestande med tre hundar och tre katter att hålla reda på.. men jag överlever...


jag har som inget att skriva så därför blev de nu bara den här korta snutten.


Sovgott vi hörs.

Av Nathalie - 21 februari 2009 16:04

Jag hade planer att sova länge idag också men de fungerade inte så bra, jag somnade vid halv två och sen så vakna jag flera flera ggr under natten och vaknade ordentligt strax efter tio !!


Men men, jag har spelat lite pac-man och handlat med mamma, varit ut med hunden också..


Och om en timme lr två är det matlagning som gäller och Lars och Danne ska komma från byn för att hälsa på :D


Så imorgon bär det av till piteå kommun, om nu allt går som det ska.


äsch nu ska jag pysa.. adjö

Av Nathalie - 20 februari 2009 16:13

Idag så tänkte jag sova länge, men de gick inte så bra, jag somna kring ett i natt och vakna vid halv tio och de är ju inte så länge egentligen....


Jag har suttit och spelat en del tv-spel idag och jag har städat lite också, just nu håller tvätt maskinen på att tvätta..

Ätit fiskpinnar och ris också synd bara att de inte fanns kokta morötter.


Nå ikväll är det fredag och tyvärr händer nog inget speciellt, Denise och Jonas for till stan för en stund sen och Denise var inte riktigt på bra humör eftersom hon höll på att skrika och riva rummet sitt innan dom for.

Vi ser väl om dom kommer hit ikväll eller om något annat händer.. .. Men imorgon så ska kanske Lars komma och hälsa på, de ser vi väl då..


Och kommer han slipper jag åka buss till byn på söndag då jag ska dit som hundvakt, men det är många kanske den här helgen och nu ska jag fortsätta se på Gilmore girls..


adjö

Av Nathalie - 19 februari 2009 13:20

De var för bra för att vara sant eller hur?!


Idag så lyssnade vi på en snubbe som hette Jan forsberg som arbetar mycke med Aspiranten och Apfu :P  och sen innan vi slutade sa stefan att på måndag har vi ingenting och då tänkte jag att de är perfekt för då är jag bara frånvarande på tisdag..


Men nej, han ringde till mig för ett tag sen och sa att han kollat fel och att de kommer nån från Samhall på måndag som ska prata och jag fick brainfreezee och glömde säga att jag ska till byn på söndag..

Men en sak är åtminstone bra att på tisdag får jag nog åka bil tillbaka till lule och missar inte skiten med Lernia iaf.



Nä nu ska jag göra något vettigt, vi hörs hejdå.

Av Nathalie - 18 februari 2009 18:13

Nu har jag just ändrat färg osv på bloggen igen, och word 2003 har blivit installerat på datorn så jag har suttit och skrivit, de som är irriterande med datorn hos Samme är att den inte har någon skrivare.


Nu till de svåra, imorgon måste jag förklara för Stefan (läraren) att jag måste vara borta/ledig måndag/tisdag nästa vecka, å de känns inte så kul att behöva säga de speciellt inte när jag har de där privat samtalet nästa vecka också och tandläkaren samma dag. usch...


nä nu ska jag inte tänka på de :P


utan ja ska försöka hitta på nå intressant att göra istället. adjö

Av Nathalie - 18 februari 2009 11:54

För en stund sedan ringde de på min mobil, jag kände inte igen numret så jag svarade inte, och då jag kollade upp numret blev jag ännu mer förvirrad..


Eftersom jag inte vet vem det var som ringde och jag vet inte vad dom ville så antar jag att dom ringde fel nummer, fast ringer det igen från de numret så svarar jag naturligtvis. hehe



det är iaf 22dagar sen killen som fråga efter sara ringde och dom där samtalen med dolt telefon nr verkar ha upphört, nåja inget att göra åt den saken.

Jag försöker få tag i mamma som inte svarar också !!


Dessutom så hade jag världens jobbigaste dröm nu i natt, den var jobbig för de var en blandning av många personer  och mest störande var att de var en kille i drömmen jag inte vet vem de var och att jag hade gjort en pjäs som skulle spelas upp, usch jobbig dröm heh (går inte in på fler detaljer).


Nä nu ska jag gå från datorn. ha en bra dag.

Av Nathalie - 17 februari 2009 12:30

Jag känner av kylan mer idag eftersom jag gick hem från Lernia idag..

Där borta skedde inte mkt alls utan mest prat, men vi var gode många där =/


Jasi, idag är de tisdag och de är två serie premiärer (hur stavas de??) som jag har tänkt försöka se... så annars händer nog inget speciellt.



*De här fick jag gjort på Lernia idag (som inte hade nått med stället att göra)*


"Jag hör att du sitter och tänker! varför smider du ränker?!

Vad jag inte kan förstå är varför du väljer att gå.. de får mig att undra hur du kan må..

Du säger så mycke därför undrar jag om du fattat tycke?

Vad ska jag tro när jag bara vill ha ro?

De du säger går nog fram till alla tjejer.. men hur kommer de gå de är de jag vill förstå..

De är bara att vänta och se vad som kan ske."









Adjö :P

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards