Alla inlägg under december 2008

Av Nathalie - 11 december 2008 17:35

Torsdag elfte december och det är så roligt att man kör sig trött varje dag nu för tiden.


Igår kväll gick jag i säng före tolv och jag somnade fort som tusan, jag upptäckte imorse att jag hade fått sms tjugo i ett av en rolig fjant och att jag nästan hade svarat på de i sömnen, hahaha farligt för mig att ha telfon för nära då jag sover !


Då jag vaknade var Sörre och hälsade på, sen kom Fia för att hämta honom och sen så kom Åsa.

Vilken tur att Åsa kom och hälsade på hos Lars och Anna (nog för att det var bestämt sen tidigare) för att Lena for till lule i natt så hon kunde inte köra till stan... Så jag och Lars fick åka med åsa och fara runt och handla massa saker ^^ Och vi träffade Sara på affärn  ;)

Sen så då Åsa for så gick jag och lars ut med typ åtta sop påsar, en hund och tvätt kortet för att boka tvätt tid och då var det iskallt ute !


Imorse började jag läsa en pocket bok som jag bara har 20sidor kvar att läsa och Just nu gör lars mat . . .

Jag fick hjälpa Anna att bada Thor för att Lars skulle börja göra maten och nu är första gången jag sitter ner och tar det riktigt lugnt..

Lite senare blir det väl att gå ut med Yabo och bli tvingad till att spela Diablo.


Nä nu orkar jag it skriva mer. Hejs svejs

Av Nathalie - 10 december 2008 22:11

Sms:at i tre dagar (nytt rekord) .. Sagt intressanta saker och blivit väckt av det.

Sen så kommer personen ifråga på att för tredje gången be mig dra åt helvete, men jag tar faktiskt inte åt mig, eftersom de två senaste gångerna så är det ändå samma visa. Komma krypandes till korset.

Vad jag menar är att jag förstår inte denna person alls, jag svarar bara då den skickar till mig och då är det helt plötsligt mitt fel och att jag är sjuk för att jag håller koll på att det var den personen som skrev först "denna gång" och inte jag.



Gaah jag blir galen, men det spelar väl ingen roll. Får väl se om det blir fler sms.. Jag skulle klara mig utan, men de är ändå kul.

Av Nathalie - 10 december 2008 16:04

Onsdag är det idag, och trött är man.

Det blev en bilfärd till lule idag för att lämna in papper och hämta Anna, Lars och Thor från sunderbyn...

Sen så fort vi tagit oss hem till dom var det städning som gällde och så kom mormor och moster med mat och fika.


Nu är det tyst och lugn, egentligen borde jag inte vara här men nu är jag det ändå ;P



vi hörs hejs

Av Nathalie - 9 december 2008 17:24

Tisdag idag, jag vaknade tidigt idag och var ut med hunden, Jag har diskat och burit ved också.

Nu är det väldigt kallt ute och månen lyser, det har blivit lugn och ro i huset eftersom alla små ungar for hem nyss.


Jag har skrivit på papprena, soffan gick sönder igår kväll och jag väntar på att maten ska bli klar..

Jag funderar på vad jag ska göra nu och jag tror nästan att jag ska ta den där bilden på Yabo jag har tänkt ^^ ..


äsch äsch de skumma är också att någon ringde privat nr till mig idag och jag svarade men ingen pratade tillbaka !



Nä nu ska jag inte skriva mer utan gå på toa ^^ Hejs

Av Nathalie - 8 december 2008 14:18

Måndag är det nu, och jag har nyss klivit helt upp ur sängen..

Jag har varit upp några ggr före eftersom jag var ute med Yaya, jag fick massa sms vid sju imorse och för att jag pratade i telefon med morfar.


Just nu äter jag en macka med korv på och Yaya ligger i soffan, de dröjer inte allt för länge innan mormor och morfar kommer hem och som tur är brinner det fortfarande i pannan.

Om ett tag ska jag gå ut med Yaya igen och så ska jag bära in ved..


usch jag är riktigt trött av mig, men jag sov iaf inte på övervåningen ;)

Av Nathalie - 7 december 2008 14:42

Andra advent, söndag söndag härliga söndag..


Jag är inte pigg, jag är inte sjuk men jag märker att sova är det jag vill göra !

Det är inte mycket som händer här hos mormor och morfar utan jag är mest och tjorvar med hundarna, de är faktiskt inga problem med Yaya och Lady men de är ändå ganska jobbigt att prata med båda då dom lyssnar olika.


Det är inte länge kvar till maten, det blir fisk och potatis, och jag sitter här och funderar över imorgon..

För ska jag till öjebyn där de inte finns så mkt mat men behövs städas? Eller ska jag stanna i byn tills Anna och Lars kommer tillbaka?


äsch jag har till imorgon att bestämma mig.

Och nu vet jag knappt vad jag har babblat om här så då är det nog bäst att jag slutar ;p

Av Nathalie - 6 december 2008 17:47

En födelsedag.


Jag trodddde inte det skulle gå så fort men de gick det.

Nu har jag ännu en kusin. En pojke.

Av Nathalie - 6 december 2008 15:09

Kommer vi glömma denna dag?

Vissa av oss kommer nog göra det, möjligtvis de flesta av oss, men för några få så kommer denna dag inte gå obemärkt förbi.


Som för mig, jag kommer inte glömma.

Jag kunde inte sova inatt, jag somnade kring fem imorse. Sen blev jag väckt vid nio och tvingades att gå ut och hämta  Yaya.

Precis nu så sitter jag i Lillpite och skriver och tänker på Lars och Anna som är i sunderbyn, och det verkar som att innan denna dag är slut så har jag en till kusin.



Ikväll händer det inget. Jag är här i byn och vaktar Yaya.. Jag ska väl se om de är nå bra på tv osv.. sen vet jag inte.

Och nu har jag tänkt gå och hämta vatten så Hejs svejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards