Alla inlägg den 21 november 2008

Av Nathalie - 21 november 2008 23:45

Now I truly can say that I´ve got a new favorite movie, but It´s an old movie..

The film/movie was made in the same year I was born but the story takes place in Vermont 1959.

The name of the movie is "Dead Poets Society".

I can´t describe why I like it so much, and I can´t retell the whole story or even put down my feelings that I get from the movie in words.

I LIKED THE MOVIE  !!!!! SEE IT !!!!




Äsch nu lägger jag ner engelskan för ikväll. Sovsött alla sötnosar.

Av Nathalie - 21 november 2008 13:29

Precis nu, eller nyss så satte sig Mik på en buss, han ska iväg och hälsa på Whiz sa han, FUSKIS !!! ..

Men å andra sidan så är jag förkyld och skulle ändå inte ha något nöje i att fara dit och hälsa på, för jag är inte så värst bra sällskap då jag är sjuk.


Nu sitter jag här och håller tummarna, det är så tjorvigt varje gång man ska göra något och de där med lägenheter osv är ännu tjorvigare då man inte har ett arbete, haha, jaja allt ordnar sig väl till slut, fast det känns som att det är en lång väg dit.


Idag så vet jag inte riktigt vad det blir att göra, mest troligt hoppa på Yaya och Anna ^^ .. För hoppar jag på lars får jag så ont :D


Nä nu ska jag sluta skriva så någon annan får läsa. Hejs svejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards