Alla inlägg den 16 december 2007

Av Nathalie - 16 december 2007 18:00

Vet ni, det spelar ingen jefla roll hur dåligt man mår. Vi alla mår så dåligt.


När vi mår dåligt får man helt enkelt rycka upp sig och bli bra igen och går de inte så då får man helt enkelt dö.


Jippie. Jag orkar fean inte med att bråka och tjorva med folk. Jag är inte helt totalt dum även fast vissa tror det, men jag ska skita i det, det är det lättaste, så då vet ni att jag har slutat bry mig.


Jag ska dra mig undan eftersom den personen inte behöver mig ändå, haha


_


 då Jag äntligen hade somnat igår sov jag som en sten. men kul att vakna upp var det inte. asså nää.


*Älskade älskling jag älskar dig så*



Hejs 

Av Nathalie - 16 december 2007 01:56

När jag blundar i min säng kommer en känsla över mig och jag hör röster prata i fjärran.  Det känns som att vinden drar sig till mig och viskar i mitt öra.

Men rösterna är ändå för långt bort, jag ligger bara där med en känsla av tomhet och irritation. Jag är rik på många sätt och vis men just när sömnen ska infinna sig är det något som saknas, nu när jag blundar hör jag vad rösterna säger, men det är bara för att jag är vaken.

Jag tror det är om dig det viskas om, jag tror det är dig alla är så intreserad av, jag tror det är för att just du har lyckats med det omöjliga så med andra ord tror jag att rösterna i mitt huvud har blivit galen.

Nu när jag ligger här i lugn och ro kommer tanken fram, tanken om att de övernaturliga existerar inombords.


Sovgott. 

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards